こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Poney Honey Money / CSS 和訳

気だるげなメロディーと、ポニーと恋人とお金、て最後にやたら現実的なもの持ってくるところ好きです。

ちなみにこのポニーはマイリトルポニーていうおもちゃのことみたい。

Pony honey money

ポニー、ハニー、マニー

I love you so

愛してるよ

You are all I ever wanted

あなたはずっと私が求めていたもの

I am happier now you know

そうよ、今はもっと幸せ

When I was just a girl

幼かったころ

You were my friend

あなたは私の友達だった

I could ride you around and brush your bright rainbow hair

あなたに乗って、その明るいレインボーのたてがみを梳かしていた

 

Pony pony pony

ポニー、ポニー、ポニー

You're drivin' me through the air

あなたは私を乗せて宙を駆ける

Honey honey honey

ハニー、ハニー、ハニー

You're a simply the best

理屈抜きにあなたは最高

Money money money

マニー、マニー、マニー

You never let me down

あなたは絶対に私をがっかりさせない

Pony honey money

ポニー、ハニー、マニー

 

Poney honey money

ポニー、ハニー、マニー

Stay with me

一緒にいてね

We sleep when we're down so we can dream

横になって一緒に眠れば夢を見られる

Remember the time chinese are so weird

中国人て変よね

You were just little boy gettin' ready for me

あなたは小さな男の子で、私のために一生懸命身支度をしてた

 

Pony pony pony

ポニー、ポニー、ポニー

You're drivin' me through the air

あなたは私を乗せて宙を駆ける

Honey honey honey

ハニー、ハニー、ハニー

Don't act like you don't care

気にしてないふりしないで

Money money money

マニー、マニー、マニー

I need you so

あなたがとても必要なの

So I can take pony and honey to they're favorite rock show

あなたがいれば、ポニーとハニーを連れて大好きなロック・ショーへ行ける