こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Teenage / Veronica Falls 和訳

エモっ.............(エモさを噛みしめてる)

What are you gonna do?

どうするの?

I've been waiting a while to take you

あなたを連れて行こうと待っていたの

Your friends, will they understand

あなたの友達はわかるかな

When I leave holding your hand?

私があなたの手を握って出て行ったら

 

Driving late at night

真夜中に車を走らせて

I'll let you listen to the music you like

私はあなたにあなたの好きな曲を聞かせる

Then I'll drop you home

そしてあなたを家に帰すの

 

When are you gonna see

あなたはいつ見つけるだろう

I carved your name in the cherry tree

私が桜の木に彫ったあなたの名前を

From the window when you look outside

窓から外を眺めれば

I'll be there, you know I won't hide

私はそこにいるわ、隠れたりしない

 

Driving late at night

真夜中に車を走らせて

I'll let you listen to the music you like

私はあなたにあなたの好きな曲を聞かせる

Then I'll drop you home

そしてあなたを家に帰すの

 

What are you gonna?

どうする?

What are you donna do?

あなたはどうするの?

(I've been waiting a while to take you)

あなたを連れて行こうと待っていたんだ

What are you donna do?

あなたはどうするの?

If you're looking for someone new?

新しい出会いを探しているの?

 

Driving late at night

真夜中に車を走らせて

I'll let you listen to the music you like

私はあなたにあなたの好きな曲を聞かせる

Driving late at night

真夜中に車を走らせれば

Everything's alright

すべて良くなるわ

 

It's alright

大丈夫