こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Differently / Limon Limon 和訳

どこかセクシーでおしゃん、そしてキャッチー。一度聴いたら頭から離れません。めっちゃモテるのに好きな男にしか興味ありませんていう、基本ツンツンしてるけど好きな人には一途な感じもいい。

I don't need saving

救いなんて必要ない

Just tired of the same old thing

同じことの繰り返しに飽き飽きしてるだけ

Quit calling me baby

私をベイビーと呼ぶのはやめて

Like I'm the first girl they ever see

まるで私が初めて会った女の子みたいに

 

They're thirsty

あの人たちはまだ欲しがってる

But I'm not looking for anybody

でも私は誰も求めてない

I got something waiting around the corner

角を曲がったところで何かが私を待っている気がした

For me one and only

私にとってただ一人の人

All I need is you

私が欲しいのはあなただけ

All I need is you

私が欲しいのはあなただけ

 

You do it, do it differntly

あなたはほかの人とは違う

You're dancing in my dreams

私の夢の中で踊ってる

You are, you are a mystery

あなたは謎そのもの

I want you close to me

私のそばに来て

 

You do it, do it differntly

あなたはほかの人とは違う

I want you, I want you close to me

私のそばに来てよ

 

Make it exciting

楽しませてよ

I get bored so easily

私はすぐに飽きてしまうから

You're something surprising

あなたには驚かされるわ

You know just what I need

私が欲しいものをあなたはわかってる

 

I'm thirsty for you

もっとあなたが欲しい

Lately something 'bout you

最近はあなたを思うと

Got me gessing feeling just the right way

いい気分になれた

You're my one and only

あなたは私にとってただ一人の人

All I need is you

私が欲しいのはあなただけ

All I need is you

私が欲しいのはあなただけ

 

You do it, do it differntly

あなたはほかの人とは違う

You're dancing in my dreams

私の夢の中で踊ってる

You are, you are a mystery

あなたは謎そのもの

I want you close to me

私のそばに来て

 

You do it, do it differntly

あなたはほかの人とは違う

I want you, I want you close to me

私のそばに来てよ