こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Your Touch / Freak Slug & Treasure Bloom 歌詞和訳

チルくて心地よいメロディーにうっとり。空港で恋人と別れる時の切ない心情が描かれた歌詞もエモくてナイスです。空港っていう舞台設定がまたドラマチックだね。

Again at the airport

また空港で

Now I’m looking at the queue

私は列を見つめている

And the water falling down on me

水が降ってくるわ

I know you feel it too

あなたも感じるでしょう

 

I can’t even lie and its because

嘘はつけない、だって

My eyes say it all

この目がすべてを語るから

You think you know what it means

その意味をあなたはわかると思っているはず

But you don’t know how much

でもあなたは知らない

I need your touch

私がどれだけあなたに触れてほしいか

 

Whatever we said in the car

車の中で何を言ったとしても

I know its throw away

なかったことになる

Your plane leaves earlier than mine

あなたの飛行機は私より早く発つ

So we kiss again

だから私たちはもう一度キスをして

And tell each other one more time

また互いに言い合うの

The sun will shine

The sun will shine

The sun will shine

太陽はきっと輝くと

 

I know what I wanna do

自分が何がしたいか、わかっているわ

I need your touch

あなたに触れてほしい

I know what I wanna do with you

あなたと何がしたいか、わかっているわ

I need your touch

あなたに触れてほしいの

 

The sun comes out

太陽は昇る

Even in the Winter North

冬の北国でも

Even when the wind is heavy

風が強く吹いても

It could never be dark for long

ずっと闇が続くことなんてないわ

 

Yeah I been somewhere else

そう、私は違う場所にいたの

A place so far away

とても遠い場所に

Don’t let it push you out

離れていかないで

When u know that you’re my girl

私はあなたのものとわかったなら

And I need your touch

あなたに触れてほしい

 

You know it got out of hand

どうにもできなくなって

So we kiss again

私たちまたキスをする

You might that I never mind

私は何も気にしていないとあなたは思っているのかもしれない

I didn’t want to speak it then

その時は話したくなかったのよ

Here we say goodbye

ここで私たちはお別れ

And tell each other one more time that

そしてまた互いに言い合うの

 

The sun’ll shine

The sun’ll shine

The sun’ll shine

太陽はきっと輝くと

 

I know what I wanna do

自分が何がしたいか、わかっているわ

I need your touch

あなたに触れてほしい

I know what I wanna do with you

あなたと何がしたいか、わかっているわ

I need your touch

あなたに触れてほしいの

 

メモ

out of hand

「手に負えない」「収拾がつかない」