こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Heavenly / Cigarettes After Sex 歌詞和訳

Cigarettes After Sexはテキサス州エルパソで結成されたドリームポップバンド。アンドロジナスと評されるグレッグ・ゴンザレスの歌声は優しく艶っぽく、まるで心をフェザータッチされているようで、虜になってしまいそうです。このHeavenlyはまさにタイトルどおりの雲の上を漂っているような浮遊感を感じる夢見心地な一曲。癒し。

Wanting your love to come into me

君の愛を感じたい

Feeling it slow, over this dream

ゆっくりと、この夢の中で

Touch me with a kiss

キスで僕に触れて

Touch me with a kiss

キスで僕に触れて

Now you're above feeling it still

今も天に昇る心地だろう

Tell me it's love, tell me it's real

それは愛なんだと、事実なんだと言ってくれ

Touch me with a kiss, feel me on your lips

キスで僕に触れて、その唇で僕を感じて

 

'Cause this is where

この場所こそが

I wanna be

僕がいたい場所だから

Where it's so sweet

そこはとても甘美で

And heavenly

天国のよう

I'm giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげる

Giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげるよ

All my love

僕の愛をすべて

 

Needing you now to come into me

今、君を感じたい

Feeling it slow, over this dream

ゆっくりと、この夢の中で

Touch me with a kiss

キスで僕に触れて

Feel me on your lips

その唇で僕を感じて

When you're above feeling it still

今も天に昇る心地だろう

Tell me it's love, tell me it's real

それは愛なんだと、事実なんだと言ってくれ

Touch me with a kiss, touch me with a kiss

キスで僕に触れて、キスで僕に触れて

 

'Cause this is where

この場所こそが

I wanna be

僕がいたい場所だから

Where it's so sweet

そこはとても甘美で

And heavenly

天国のよう

I'm giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげる

Giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげるよ

All my love

僕の愛をすべて

 

And when you're far away

君が遠く離れているときでさえ

I still feel it all

鮮明に感じる

And when you're far away

君が遠く離れているときでさえ

I still feel it all the same

何一つ変わらない

And when you're far away, far away

君が遠く、遠く離れているときでさえ

 

I'm giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげる

Giving you all my, giving you all my

Giving you all my love

君に僕の愛をすべてあげるよ