こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Mentos and Coke / MICHELLE 歌詞和訳

You and I like Mentos and Coke

あなたと私はメントスとコーラみたい

I'll be sweet while you’re stuck in my throat

あなたが喉に詰まっている間私は優しくなれる

You and I a bottle rocket

あなたと私はペットボトルロケット

We blow up and I can’t stop it

吹き飛んだら止められない

 

Are you amazed by everybody else or

あなたはみんなを驚かせる存在?

Do you refuse to be?

それともそうなるのは嫌?

Are you amazed by everybody else and

あなたはみんなを驚かせる存在?

What do you mean to me?

私にとってあなたって何なんだろう

 

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

 

You and I like Mentos and Coke

あなたと私はメントスとコーラみたい

Stable if you likе when we explodе

爆発しそうになったら固定して

Highest highs and lowest of lows

最高中の最高と最低中の最低

Better that than what I don't know

知らないよりはマシ

 

Are you amazed by everybody else or

あなたはみんなを驚かせる存在?

Do you refuse to be?

それともそうなるのは嫌?

Are you amazed by everybody else and

あなたはみんなを驚かせる存在?

What do you mean to me?

私にとってあなたって何なんだろう

 

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

 

We've been going on again, off again

私たちは同じことを始めてはやめてきた

Summer's calling autumn saying it's the end

夏は終わりを告げるとともに秋を呼んでくる

We've been going on again, off again

私たちは同じことを始めてはやめてきた

Summer's calling autumn saying it's the end

夏は終わりを告げるとともに秋を呼んでくる

 

You and I like Mentos and Coke

あなたと私はメントスとコーラみたい

Shaken up, it's all about to blow

振れば、吹きこぼれるだけ

 

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Without it falling apart

壊れないかぎり

I can't get much bigger

私は大きくなれない

Long, long fuse with a short short trigger

短いトリガーの付いた長い導火線なんだ

 

メモ

fuse

「導火線」