こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

My Everything / Jet City Sports Club 歌詞和訳

Driving through all the side streets

車で脇道を通り抜け

You and me in the back seat

あなたと私は後部座席に座り

Talking about this dream I had

私は自分が見たこの夢の話をした

Can′t take it back

でももう戻れない

 

Through different time zones

時差を超えて

Flying high going solo

一人で飛行機に乗り

Down these paths I thought I had

前にも通った気がする道を歩いた

Can't take it back

でももう戻れない

 

Again

まただ

I′m going crazy

頭が変になってる

Feel the end

終わりの気配がして

My heart is breaking

心が壊れてく

Call me when

You get home safely

ちゃんと家に帰れたら電話して

You're everything

あなたはすべて

My everything

私のすべて

 

Sweet you're everything I wanted

大好きな人、あなたは私が求めていたすべて

So love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて

Sweet don't let me be forgotten

大好きな人、私を忘れないで

And love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて

 

Pick up pizza on the way home

帰り道、ピザを受け取ったら

Let′s watch our TV show

私たちの好きな番組を観よう

Not talk 'bout a dream I had

私が見た夢の話はしない

Can′t take it back

でももう戻れない

 

And shut my big mouth

大きく開けた口を閉じた

You've seen how I freak out

私がどれだけ驚いたかわかったよね

Hold me when I'm feeling sad

悲しくなったら抱きしめて

Can′t it take back

もう戻れない

 

Again

まただ

I′m going crazy

頭が変になってる

Feel the end

終わりの気配がして

My heart is breaking

心が壊れてく

Call me when

You get home safely

ちゃんと家に帰れたら電話して

You're everything

あなたはすべて

My everything

私のすべて

 

Sweet you're everything I wanted

大好きな人、あなたは私が求めていたすべて

So love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて

Sweet don't let me be forgotten

大好きな人、私を忘れないで

And love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて

 

Driving through all the side streets

車で脇道を通り抜け

You and me in the back seat

あなたと私は後部座席に座り

Talking about this dream I had

私は自分が見たこの夢の話をした

Can′t take it back

でももう戻れない

 

Through different time zones

時差を超えて

Flying high going solo

一人で飛行機に乗り

Down these paths I thought I had

前にも通った気がする道を歩いた

You're everything

あなたはすべて

My everything

私のすべて

 

Sweet you're everything I wanted

大好きな人、あなたは私が求めていたすべて

So love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて

Sweet don't let me be forgotten

大好きな人、私を忘れないで

And love me till I′m rotten

この体が朽ちるまで愛して

You′re everything I wanted

あなたは私が求めていたすべて