こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Is He Really Coming Home? / The School 和訳

かわいいの一言に尽きます。

Is he really coming home?

本当に彼は家に来るかしら

I cross my fingers and my toes

指とつま先をクロスさせる

Is he really coming back?

本当に彼は帰って来るかしら

Coming back for me?

私のために

 

Cos I've been waiting oh, so long

だって、ずっと待ちぼうけにされているの

And he's still the only one

彼はまだ私にとってかけがえのない人

Is he really coming back?

本当に彼は帰って来るかしら

Coming back for me?

私のために

 

You know it's been such a long time

もうずいぶん経ってしまったわ

Don't you think so baby?

そうよね、ベイビー

You know it's gonna be a good year

今年はいい年になるのよね

Don't you think so baby?

そうよね、ベイビー

 

Is he really coming home?

本当に彼は家に来るかしら

I cross my fingers and my toes

指とつま先をクロスさせる

Is he really coming back?

本当に彼は帰って来るかしら

Coming back for me?

私のために

 

Cos I've been waiting oh, so long

だって、ずっと待ちぼうけにされているの

And he's still the only one

彼はまだ私にとってかけがえのない人

Is he really coming back?

本当に彼は帰って来るかしら

Coming back for me?

私のために

 

You know it's been such a long time

もうずいぶん経ってしまったわ

Don't you think so baby?

そうよね、ベイビー

You know it's gonna be a good year

今年はいい年になるのよね

Don't you think so baby?

そうよね、ベイビー