こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Medicine / J4eva 和訳

英語ではLoveの一言で表現できる一方で日本語では恋と愛は別物なの、不思議ね。

I say, say, say I love you

あなたを愛してる

So say, say, say that love me too

だから、あなたも私を愛してるって言って

 

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

Medicine

あなたは薬

You know I love to medicate

私は薬が大好き

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

 

I love you and you love me

私はあなたが好きで、あなたは私が好き

You know love can set you free

愛はあなたを解放してくれる

Forever

永遠に

 

I say, say, say I love you

あなたを愛してる

So say, say, say that love me too

だから、あなたも私を愛してるって言って

 

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

Medicine

あなたは薬

You know I love to medicate

私は薬が大好き

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

Medicine

あなたは薬

You can take my pain away

私の痛みを取ってくれる

 

 

Love is sour and love is so sweet

恋は酸っぱくて、とても甘い

You know love is sweet relief

愛は優しくあなたを守ってくれる

Forever

永遠に

 

Forever and ever, and ever

ずっと永遠に

 

You are the one I know

私はあなたをわかってる

You are the one I need

私はあなたが必要よ