こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Entertainment / Ginger Root 歌詞和訳

ジンジャー・ルート氏はモノホンのエンターテイナーだと思うよ。

I can't explain this, but I don't need to

うまく言えないけど、僕には必要ない

If I wanted, I'd see right through you

そうしたかったらまっすぐ君を見られたよ

Education, some chose not to

わかろうとしない人もいる

Explanation, well I don't need to

説明する必要ないさ

 

Show you how

見せてあげる

Show you how I got there

見せてあげるよ、僕の軌跡を

Show you how

見せてあげる

It's the end

これで終わりさ

 

Tried to change this, but I need not to

変えようとしたけど、変えたくない

Entertainment, always gets you

いつだって君を楽しませたい

 

It's not like I try

こんなんじゃない

It's not like I try this every day

こんなんじゃないんだ、毎日僕がやろうとしてるのは

 

Show you how

見せてあげる

Show you how I got there

見せてあげるよ、僕の軌跡を

Show you how

見せてあげる

It's the end

これで終わりさ

 

We're always singing

僕らはいつも歌ってる