こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Fortune Teller / Say She She 歌詞和訳

MVのサムネもそうなんだけど、彼女たちの美しいハーモニーも眠れる森の美女に出てくる妖精トリオみたいです。

I'm not a fortune teller, I can't read your mind

私は占い師じゃない、あなたの心は読めない

I'm not a healer, can't stop you from going blind

私はヒーラーじゃない、あなたの目は治せない

I'm not a fortress, but I will try to protect you

私は砦じゃない、でもあなたを守るわ

 

Space between the midnight sky

真夜中の空の間に見える宇宙は

Won't breathe another lie

嘘をつかない

Stars that whisper in the night

夜に囁く星々は

Speak truths I can't deny

拒むことのできない真実を語る

When you look up to the sky

空を見上げても

But you can't tell how high, it is, it is

どこまで続いているか言い当てることはできない

When you're spinning into space

宇宙へ飛んで行けば

And you're starting to lose faith

何も信じられなくなる

Be safe with me

だから私と安全な場所にいて

 

I'm not a fortune teller, I can't read your mind

私は占い師じゃない、あなたの心は読めない

I'm not a healer, can't stop you from going blind

私はヒーラーじゃない、あなたの目は治せない

I'm not a fortress, but I will try to protect you

私は砦じゃない、でもあなたを守るわ

 

Space between the midnight sky

真夜中の空の間に見える宇宙は

Won't breathe another lie

嘘をつかない

Stars that whisper in the night

夜に囁く星々は

Speak truths I can't deny

拒むことのできない真実を語る

When you look up to the sky

空を見上げても

But you can't tell how high, it is, it is

どこまで続いているか言い当てることはできない

When you're spinning into space

宇宙へ飛んで行けば

And you're starting to lose faith

何も信じられなくなる

Be safe with me

だから私と安全な場所にいて

 

I'm not a fortune teller, I can't read your mind

私は占い師じゃない、あなたの心は読めない

I'm not a healer, can't stop you from going blind

私はヒーラーじゃない、あなたの目は治せない

I'm not a fortress, but I will try to protect you

私は砦じゃない、でもあなたを守るわ

 

It's desire to make love

それは愛への渇望

I know love

私は愛を知っている

Whenever I see, not gonna give up

愛を見つけたらいつだって私は諦めない

I'm not

諦めないわ

 

I'm not a fortune teller, I can't read your mind

私は占い師じゃない、あなたの心は読めない

I'm not a healer, can't stop you from going blind

私はヒーラーじゃない、あなたの目は治せない

I'm not a fortress, but I will try to protect you

私は砦じゃない、でもあなたを守るわ

 

メモ

fortress

「砦」「要塞」