こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Abducted / Cults 歌詞和訳

愛してほしい相手に愛されない苦しみを歌った歌。サスペンス映画風のMVもいいね。

I knew right then that I'd been abducted

その時、私は攫われていたんだとわかった

I knew right then that he would be taking my heart

その時、彼に心を奪われるだろうとわかった

I knew right then no one was above him

その時、彼を超える人なんていないってわかった

I knew right then that he would be breaking my heart

その時、彼に心を奪われるだろうとわかったの

 

He tore me apart because I really loved him

彼は私の心を引き裂いた、私は本当に彼を愛していたから

He took my heart away and left me to bleed out, bleed out

彼は私の心を奪い去って、この血が流れ出るままにしたのよ

He broke my heart because I really loved him

彼は私の心を壊した、私は本当に彼を愛していたから

He took it all away and left me to bleed out, bleed out

彼は私のすべてを奪い去って、この血が流れ出るままにしたのよ

 

I knew right then that she'd been abducted

その時、彼女は攫われていたのだとわかった

I knew right then that I would be taking her heart

その時、僕は彼女の心を奪うだろうとわかった

I knew right then that I'd never love her

その時、僕は決して彼女を愛しはしないだろうとわかった

No reasons to hope, no dream was bliss from the start

希望を持つ理由も、祝福される夢も最初からなかったんだ

 

He tore me apart because I really loved him

彼は私の心を引き裂いた、私は本当に彼を愛していたから

He took my heart away and left me to bleed out, bleed out

彼は私の心を奪い去って、この血が流れ出るままにしたのよ

He broke my heart because I really loved him

彼は私の心を壊した、私は本当に彼を愛していたから

He took it all away and left me to bleed out, bleed out

彼は私のすべてを奪い去って、この血が流れ出るままにしたのよ

 

メモ

abduct

「拉致する」