こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

(I'm Gonna) Kick You Out / Caesars 歌詞和訳

劣等感、反骨精神、挑発的でワイルド、ロックと言えばこうだよねって要素が詰まっております。鏡張りセットで撮ってるMVも古から続く定番って感じでよき。

I am what I am in the back of beyond

奥に引っ込んでいるのが本当の俺

The man with a fork in a world of soup

スープの世界でフォークを持つ男

Baby all this time you played me for a fool

ベイビー、君はいつも俺をバカにしてくれたが

But now I know what I have to do

今の俺はやるべきことがわかっている

 

I'm gonna kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるんだ

Kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるのさ

 

Not long ago I was a blue eyed fool

そう遠くない昔、俺は青い目をした馬鹿野郎だった

Not long ago I was in love with you

そう遠くない昔、俺は君に恋をした

But you've been fucking around to the day in your point

だが、君はその日まで自分勝手に遊び回ってばかり

And now I know what I'm gonna have to do

それで、俺はやるべきことがわかったんだ

 

I'm gonna kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるんだ

Kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるのさ

 

I am what I am in the back of beyond

奥に引っ込んでいるのが本当の俺

The man with a fork in a world of soup

スープの世界でフォークを持つ男

Baby all this time you played me for a fool

ベイビー、君はいつも俺をバカにしてくれたが

But now I know what I have to do

今の俺はやるべきことがわかっている

 

I'm gonna kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるんだ

Kick you out and let the sunshine in

お前を蹴り出して、太陽の光を入れるのさ

 

メモ

fuck around

「ふざけまわる」

 

make one's point

「主張を通す」「目的を果たす」