こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

You / Niall Mutter 歌詞和訳

ハイトーンヴォイスとグルーヴィなサウンドが癖になる。都会的でオシャンティーな雰囲気ですが、本人は植林したり山籠もりしたり、自然を愛する山男らしいです。

You, got me down on my hands and knees

君は僕を膝から崩れ落ちさせた

You, you're the one that I want to please

君は僕が喜ばせたい人

Why can't you see?

どうして僕を見てくれないんだ?

 

I walk along this lone desert highway

誰もいない砂漠のハイウェイを歩く

A feeling that I never thought that I could hold

こんな気持ちになるなんて思ってもみなかった

I can't think about what you've done

君がしたことなんてどうでもいい

You are the one

君こそ運命の人

 

You, got my back up against the wall

君は僕を壁際に追いやった

You, make me second guess if I should call

君は僕に電話してもいいか考え直させる

Every single time I get you on the line

君に電話をかける度

I struggle to hear what's right and wrong (What's wrong with me?)

何が正しくて何が間違っているのかわからなくなる(僕に何が起きているんだろう)

Follow me in the sun, your love, it weighs a ton

太陽の下で僕についてきて、君の愛はとても重い

Oh, baby, can't you see what you've done?

ベイビー、自分が何をしたかわかっているのかい

 

I walk along this lone desert highway

誰もいない砂漠のハイウェイを歩く

A feeling that I never thought that I could hold

こんな気持ちになるなんて思ってもみなかった

I can't think about what you've done

君がしたことなんてどうでもいい

You are the one

君こそ運命の人

 

メモ

lone

「孤立した」「唯一の」「独身の」