こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

fool around / strongboi 歌詞和訳

どうしたらこんなおしゃれな曲が作れるんでしょう。アリスさんのセンスが素晴らしすぎる。

Would you just listen to my body

私の体の音を聞いて

Not the jumble of words coming out of my mouth

この口から出てくるごちゃごちゃした言葉じゃなくて

I can tell you the whole story

With just my moves as we shake through the night

一晩中二人で踊りながら、私は体の動きだけですべてを語ることができる

Don’t you worry about nothing

何も心配しなくていいわ

We'll take good care of each other

私たちはお互いを大切にできるはず

I’m not afraid of nothing

私は何も怖くない

That's just how I’m feeling

そう感じるの

 

Would you be ready for it if I just said it like it is

ありのまま言っていいかしら

Could you trust my vision

私に見えるものを信じる?

Would you just take a little risk

少しだけリスクを取って

It could be bliss

きっとそれは報われる

 

And I don’t wanna fool around

ふらふらしていたくない

Waiting for you to call me

あなたの電話を待っているの

Call me

声を聴かせて

I just wanna sit you down

あなたを座らせて

And tell you what you mean to me

私にとってあなたがどんな人か教えてあげたいわ

 

Would you be ready for it if I just said it like it is

ありのまま言っていいかしら

Could you trust my vision

私に見えるものを信じる?

Would you just take a little risk

少しだけリスクを取って

It could be bliss

きっとそれは報われる

Like some kind of heaven

天国のように

And I don’t want to fool around

ふらふらしていたくない

I just wanna do it all to you right now

今すぐあなたにすべてをあげたいの

 

And you’re quite something

あなたは特別

It’s quite a magical thing

魔法みたいな人

And I am running until the morning when you pick me up

朝、あなたが迎えに来るまで私は走り回ってる

Spin me all around

ぐるぐるとスピンして

I didn’t journey for nothing

何の目的もなく彷徨っていたわけじゃないわ

You’ve got it all in your hands

あなたはすべてを手に入れたのよ

It’s me, I know you’ve been calling

それは私、あなたはずっと私を呼んでいたのね

 

And I don’t wanna fool around

ふらふらしていたくない

Waiting for you to call me

あなたの電話を待っているの

Call me

声を聴かせて

I just wanna sit you down

あなたを座らせて

And tell you what you mean to me

私にとってあなたがどんな人か教えてあげたいわ

 

Would you be ready for it if I just said it like it is

ありのまま言っていいかしら

Could you trust my vision

私に見えるものを信じる?

Would you just take a little risk

少しだけリスクを取って

It could be bliss

きっとそれは報われる

Like some kind of heaven

天国のように

And I don’t want to fool around

ふらふらしていたくない

I just wanna do it all to you right now

今すぐあなたにすべてをあげたいの

 

メモ

jumble

「ごちゃまぜにする」

 

tell it like it is

「ありのままに言う」