こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Don't Wait / Say She She 歌詞和訳

めっちゃドリーミーで綺麗な歌なんだけど、彼女持ちの相手と浮気してる匂わせがなんか生々しいな。

Please don't wait for me

私を待たないで

Cause I don't want to be with you

あなたと一緒にいたくないの

Living out our fanstasy

二人の幻想から離れよう

She can take better care for you

あなたにとって彼女の方がいいわ

 

Don't wanna mess with you

あなたを困らせたくない

Deny you your own truth

あなたの本心を否定して

Cause I've been playing games

私がしていたのはゲームだったのよ

And I don't want to do the same

もう繰り返したくないの

 

Ooh you taste so good

とても素敵

And when you lay me down

私を寝かせるあなたは

Nothing feels

何も感じないの

And I just want you around

ただあなたにそばにいてほしい

 

You can stay a night

一晩ならここにいてもいいわ

And tell me that I'm beautiful

私を綺麗だと言って

And boy you know it's right

そう、これでいいの

Come the morning light, we have to say goodbye

朝日が射したら、さよならを言わなきゃいけないわ

 

Please don't wait for me

私を待たないで

Cause I don't want to be with you

あなたと一緒にいたくないの

Living out our fanstasy

二人の幻想から離れよう

She can take better care for you

あなたにとって彼女の方がいいわ

 

Don't wanna mess with you

あなたを困らせたくない

Deny you your own truth

あなたの本心を否定して

Cause I've been playing games

私がしていたのはゲームだったのよ

And I don't want to do the same

もう繰り返したくないの

 

Ooh I feel so nice

とてもいい気分よ

With your skin this close to mine

あなたの肌をこんなに近くに感じられて

It's a misty paradise

霞がかった天国のよう

In this dreamy state of mind

夢のような気持ちよ

 

Kiss me just right

ちゃんとしたキスをして

Catch you being just in my time

私の時間だけはあなたを離さないわ

And boy you know it's right

そう、これでいいの

Come the morning light, we have to say goodbye

朝日が射したら、さよならを言わなきゃいけないわ

 

Please don't wait for me

私を待たないで

Cause I don't want to be with you

あなたと一緒にいたくないの

Living out our fanstasy

二人の幻想から離れよう

She can take better care for you

あなたにとって彼女の方がいいわ

 

Don't wanna mess with you

あなたを困らせたくない

Deny you your own truth

あなたの本心を否定して

Cause I've been playing games

私がしていたのはゲームだったのよ

And I don't want to do the same

もう繰り返したくないの

 

And I wonder what she's thinking

彼女はどう思っているのかしら

 

Please don't wait for me

私を待たないで

Cause I don't want to be with you

あなたと一緒にいたくないの

Living out our fanstasy

二人の幻想から離れよう

She can take better care for you

あなたにとって彼女の方がいいわ

 

Don't wanna mess with you

あなたを困らせたくない

Deny you your own truth

あなたの本心を否定して

Cause I've been playing games

私がしていたのはゲームだったのよ

And I don't want to do the same

もう繰り返したくないの