こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Don't Wait / Bangbang 歌詞和訳

新しい恋にふわふわと心が弾む、そんな感覚を思い出させてくれるラブリーなドリームポップ。可愛い。。ジャケットのわんこも可愛い。

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

 

Monday morning, early rise

月曜日の朝、早くに太陽が昇り、

All my plans revolve around you

私のプランはすべてあなたを中心に回っていく

Seems that I have lost my mind or something like it

なんだか変になっているみたい

What do they call this?

これをみんなはなんて呼ぶんだろう

 

You make me feel

あなたは感じさせてくれる

You might just be

あなたなんじゃないかって

You make this real

本当にそう感じさせてくれる

I might just be

私はもしかしたらって

 

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait, yeah

そう、今

 

You again in every action

あなたのすることはいつも

I can't deny it makes me nauseous

拒むことができない、ぞっとするわ

No surprise I'm tripping over

Spilling coffee forgetting everything

躓いてコーヒーをこぼし、何もかも忘れても仕方のないこと

 

You make me feel

あなたは感じさせてくれる

You might just be

あなたなんじゃないかって

You make this real

本当にそう感じさせてくれる

I might just be

私はもしかしたらって

 

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

 

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait for love

恋を待たないで

Don't wait to laugh

今笑って

Don't wait, yeah

そう、今

 

Don't, don't, don't wait

待たないで

Wait for love

Wait for lovе

恋に落ちるのを

 

メモ

nauseous

「吐き気がする」