こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Edith / Cuco 歌詞和訳

子守唄のように優しい愛の歌。癒し。

When you sleep, think of me

眠る時、僕のことを考えていて

I'm comin' home soon

もうすぐ家につくから

Do you see what I mean?

僕の気持ち、わかるかな

I wanna be with you

君と一緒にいたいんだ

 

This is all I want to know

知りたいのはこれだけ

It's all because of you

すべて君が理由

 

Sing a soft lullaby

優しい子守唄を歌って

Before you say goodbye

さよならを言う前に

Hold my heart for a while

少しの間僕の心を抱いて

Don't wanna see you cry

君が泣くところを見たくないんだ

If I'm gone, I'll be back

ここを離れても、いつか戻ってくる

I'm that someone that can love you

僕は君を愛すことができる人

Won't be long, just know that

そう先のことじゃない、これだけ覚えておいて

I'll be in your arms, I'll hold you

僕は君の腕の中に戻る、君を抱きしめてあげるよ

 

Baby, I wanna be with you

ベイビー、君と一緒にいたいんだ

No matter what I do or I try

僕が何をしようと、何をしようとしても

I wanna make you mine

君を僕のものにしたい

 

Let's go out for a drive

ドライブに出かけよう

As soon as I get home

僕が帰ったらすぐに

Please, be here when I need

必要な時はここにいてほしい

I'll do the same for you

僕もそうするから

 

This is all I want to know

知りたいのはこれだけ

And it's all because of

すべては

This is all I want to know

知りたいのはこれだけ

It's all because of you

すべて君が理由