こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Motion Picture Soundtrack / Cigarettes After Sex 歌詞和訳

Radioheadのカバー。冒頭の歌詞"White wine and sleeping pills"は原曲だと"Red wine and sleeping pills"なのだけど、変えたのは彼らのモノクロへのこだわりからなのかな。

White wine and sleeping pills

白ワインと睡眠薬

Help me get back to your arms

君の腕の中に僕を戻してくれないか

Cheap sex and sad films

安いセックスと悲しい映画

Help me get where I belong

僕のいるべき場所に届けてくれないか

 

I think you're crazy, baby

I think you're crazy, baby

君は変だと思うよ

 

Stop sending letters

手紙はもう送ってこないで

Letters always get burned

いつも燃やしてしまうから

It's not like the movies

映画みたいにはいかないよ

They fed us on little white lies

映画は僕らに小さな白い嘘を与えるだけ

 

I think you're crazy, baby

I think you're crazy, baby

君は変だと思うよ

 

I will see you in the next life

次の人生でまた会おう

 

I think you're crazy, baby

I think you're crazy, baby

I think you're crazy, baby

I think you're crazy, baby

君は変だと思うよ