こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Bring Me Back Down / One Night Only 和訳

音、色、光がところどころで描写され、エコーがかったメロディーも相まりどこか幻想的な曲。美しい。

All I want to bring me back down

ただ、自分を取り戻したい

Is your tired blue eyes that follow me 'round

あなたの憔悴した青い瞳が僕を追う

Dressed in white, starting to shine

白い服を纏い、輝きを放つ

My head is full of a beautiful sound

僕の頭は美しい音で満たされている

 

Lights stands round us, the face is love

僕らを囲むライト、愛しいその顔

And the sound shall slow

そして音はゆっくりと流れていく

 

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

All that I want is you

僕が欲しいのはあなただけ

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

All that I want is you

僕が欲しいのはあなただけ

Watch her move so slow, move so slow

彼女のゆったりと動く姿を見て

Bring me back down

そして僕を引き戻してほしい

 

All I need to bring me back down

ただ、自分を取り戻したい

Girl, pull on the ropes, said, I'm safe on the ground

彼女はロープを引くと言った

私は地に足がついているから大丈夫だと

 

Lights stands round us, the face is love

僕らを囲むライト、愛しいその顔

And the sound shall slow

そして音はゆっくりと流れていく

 

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

All that I want is you

僕が欲しいのはあなただけ

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

'Cause all that I want is you

僕が欲しいのはあなただけだから

Watch her move so slow, move so slow

彼女がゆったりと動く姿を見て

Bring me back down

そして僕を引き戻してほしい

 

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

All that I want is you

僕が欲しいのはあなただけ

Bring me back down wherever you are

あなたのいるところへ僕を引き戻して

All that I want is you

僕が欲しいのはあなただけ

Watch her move so slow, move so slow

彼女のゆったりと動く姿を見て

Bring me back down

そして僕を引き戻してほしい

 

f:id:ohayo_negishisen:20220201192827j:plain