こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Too Much To Taste / Crystal Murray 和訳

よいこは聞いちゃダメ♡

Ready to go, I hop in my car

準備ができたら車に飛び乗って

I ride in the dark, you know, under the bell

夜道を走り、そう、私はベルの下に

Touchin' myself, see, I'm up by your flogs

自分の体に触れて思い浮かべる

私はあなたに叩かれて目が覚めて

Watch you excited, open the door

あなたが興奮している様子が目に映る、そしてドアが開くの

 

Wait, stop, can you hear me moaning?

待って、やめて、私のうめき声が聞こえてる?

Follow the whispers I make when I'm horny

私が熱っぽく囁いたら続けて

You'll be here 'til the morning

あなたは朝までここにいるの

 

I spit and you bring it, your love in my hands

文句を言うとあなたは持ってくる、

私の手の中にはあなたの愛がある

I turn upside down, there's only one way

私が寝返りを打つと、やることはもう一つしかない

Facing your face is just making me crazy

あなたと面と向かうと正気じゃいられないわ

 

I've got so much to give

あげられるものがたくさんあるわ

I'm full of love to waste

捨てるほど私は愛で満たされてる

So much I wanna taste

だからたくさん味見がしたいの

I lay down soaking wet

私はびしょ濡れになって横たわる

I wanna feel some flesh

フレッシュな気持ちになりたいの

I need you in my bed

私のベッドにあなたがいてほしいのよ

 

Watch my body burning, feel love

見て、愛を感じて私の体が燃えているのがわかるでしょう

 

Don't you go without me trippin' hard, I need your body

激しく飛ぶまで私を置いていかないで、あなたの体が必要なの

Forget about your wife, it's you and me, a liquid story

奥さんのことは忘れて、今は二人きり、まるで水のように

And I'm drinking all your body, and you're flowing all inside me

あなたの体を飲み干すと、私の中をあなたが流れていく

Obsessed about the fairest, bloody hot that pushed you to me

あなたが押し付けた最も美しく血が通った熱いものに囚われる

Can you say "You make such a blooming melody"?

言って、「なんてきれいな歌声なんだ」と

 

I've got so much to give

あげられるものがたくさんあるわ

I'm full of love to waste

捨てるほど私は愛で満たされてる

So much I wanna taste

だからたくさん味見がしたいの

I lay down soaking wet

私はびしょ濡れになって横たわる

I wanna feel some flesh

フレッシュな気持ちになりたいの

I need you in my bed

私のベッドにあなたがいてほしいのよ

 

Watch my body burning, feel love

見て、愛を感じて私の体が燃えているのがわかるでしょう

 

I feel it now, can you feel it now?

私は感じてる、あなたは感じてる?

My body breathe ya

この体があなたを吸い込む

I feel it now, can you feel it now?

私は感じてる、あなたは感じてる?

I've got to taste it

味わわせてよ

 

I've got so much to give

あげられるものがたくさんあるわ

I'm full of love to waste

捨てるほど私は愛で満たされてる

So much I wanna taste

だからたくさん味見がしたいの

I lay down soaking wet

私はびしょ濡れになって横たわる

I wanna feel some flesh

フレッシュな気持ちになりたいの

I need you in my bed

私のベッドにあなたがいてほしいのよ

 

Watch my body burning, feel love

見て、愛を感じて私の体が燃えているのがわかるでしょう

 

メモ

flog

「鞭を打つ」スラングで「叩き売り」「叩く」「性交」「くそやろう」

 

moan

「呻く」

 

horny

「角を持った」スラングで「ムラムラする」

 

spit

「唾を吐く」「(強い口調で)言う」

 

soak

「浸す」

 

liquid

「液体の」「不安定な」「透明な」「流動的な」

 

obsessed about

「心を奪われる」「憑りつかれる」

 

fair

「公平」「美しい」「快晴の」