こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Perfect In My Mind / Gold Motel 和訳

聞けばバカンス気分にさせてくれるこの曲。優雅な夏休みを私にください、神様。

I don’t have forever

私に無限の時間はないけれど

But I'll live like I do

生きたいように生きるわ

Feels like endless summer

終わりのない夏のような心地

The light shining through

光が差し込んでくる

All I have is borrowed

持ち物は借りものばかり

My skin and my bones

この肌も骨も

All I have is borrowed

持ち物は借りものばかり

But I wear these summer clothes

でもこの夏服は私のもの

 

Everything is just fine

全部いい感じ

So long as I'm by your side

あなたの隣にいる間は

It's perfect in my mind

最高の気分よ

 

I don't have a reason

理由なんてないけど

But I live like I do

生きたいように生きるの

The sky could crash into the ground

空が地上に落ちてくることがあっても

And we like the view

私達はその光景を楽しむわ

The flood runs through the canyons of New York City

洪水はニューヨークの渓谷を流れていく

I know when the hurricane comes

ハリケーンが来るときはわかる

It's coming for me

私に向かってくるから

 

Everything is just fine

全部いい感じ

So long as I'm by your side

あなたの隣にいる間は

It's perfect in my mind

最高の気分よ

 

No one needs to save me

誰も私を救わなくていいわ

I'm already saved

私はもう救われてる

 

Everything is just fine

全部いい感じ

So long as I'm by your side

あなたの隣にいる間は

It's perfect in my mind

最高の気分よ