こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Halfway to Heaven / POP ETC 和訳

天国っていうと、ワンピースの空島が思い浮かびます。コニスちゃんはワンピキャラでトップクラスにかわいいと思う。

I'm halfway to heaven, and I don't know if it's where I'm meant to go

僕は天国へ行く途中、そこを目指していたのかわからないけど

Everybody's singing out of praise, dropping down their names in gold

みんな讃美歌を歌いながら、黄金に名前を書き連ねている

 

And I don't know where to go

どこへ行けばいいのだろう

This house has changed so much since I grew

成長してからこの家は大きく変わってしまった

I don't know what to do

何をすればいいのだろう

My heart is racing back and forth

僕の心臓は早鐘を打つ

I don't know who to love

誰を愛せばいいのだろう

This house has changed so much since I grew

成長してからこの家は大きく変わってしまった

I don't know where to go

どこへ行けばいいのだろう

My heart is racing back and forth

僕の心臓は早鐘を打つ

 

I'm halfway to heaven and I don't know if it's where I'm meant to go

僕は天国へ行く途中、そこを目指していたのかわからないけど

The air is getting thinner and I'm the only one who's starting to choke

空気が薄くなっていく中で、僕だけが喉をつかえている

 

And I don't know where to go

どこへ行けばいいのだろう

This house has changed so much since I grew

成長してからこの家は大きく変わってしまった

I don't know what to do

何をすればいいのだろう

My heart is racing back and forth

僕の心臓は早鐘を打つ

I don't know who to love

誰を愛せばいいのだろう

This house has changed so much since I grew

成長してからこの家は大きく変わってしまった

I don't know where to go

どこへ行けばいいのだろう

My heart is racing back and forth

僕の心臓は早鐘を打つ