こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Sorry / Friends 和訳

素直に謝れるって大事よね。

There's one thing I love about our love

私達の恋愛で愛していることが一つあるの

There's one thing I love about our love

私達の恋愛で愛していることが一つあるの

It's entirely unspoken so we'll never be broken up

一度も話したことがないからきっと関係が壊れることはないわ

That's the thing I love about our love

それが私達の恋愛で私が愛していること

 

I want to be heard when I say "I'm sorry"

私が「ごめん」と言ったら聞いてほしいの

Regret that I don't have a differnt story

他に話すことがなくて悔やしいわ

I want you to come to my house

私の家に来て

I want you to come over to my house

私の家に来て

You don't deserve to have to say you're sorry

あなたが「ごめん」と言う必要はないわ

The one thing I heard from your pretty story

あなたの素敵な話から聞いた唯一のことは

Why don't you come over to my house

僕の家に来ないか

Why don't you come on over to my house

僕の家に来ないか

I want you to come over to my house now

今すぐ私の家に来てほしいのよ

 

There are times I think enoughs enough

何度も考えた

There are times I think enoughs enough

何度も考えたわ

The situation's not progressing and ethically it's pretty fucked

状況は変わらないし、精神的にかなりやばい

But every time I see you it's just never enough

でもあなたと会う度、また会いたくなるの

 

I want to be heard when I say "I'm sorry"

私が「ごめん」と言ったら聞いてほしいの

Regret that I don't have a differnt story

他に話すことがなくて悔やしいわ

I want you to come to my house

私の家に来て

I want you to come over to my house

私の家に来て

You don't deserve to have to say you're sorry

あなたが「ごめん」と言う必要はないわ

The one thing I heard from your pretty story

あなたの素敵な話から聞いた唯一のことは

Why don't you come over to my house

僕の家に来ないか

Why don't you come on over to my house

僕の家に来ないか

I want you to come over to my house now

今すぐ私の家に来てほしいのよ

 

メモ

ethically

「倫理的に」