こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Get Yours / Sweet and Lonely 和訳

夏の終わりと恋の終わりは似ている、のかもしれない。

Everything feels the same

変わらない毎日

High in my room all summer

夏の間中部屋でハイになって

Flip through my phone all day

一日中スマホをいじっていた

Can we get back together?

僕ら、よりを戻せないかな

 

Lay on the pavement, watching the night sky

歩道に寝転がって夜空を眺めていると

No one above or below, all just goodbyes

上にも下にも誰もいない、たださよならがあるだけ

 

Got me, girl, all messed up

君は僕をめちゃくちゃにした

3 a.m. here again

もう夜の3時

Summers gone so are you

夏は終わった、君にとっても

I'm barely hanging on

僕はかろうじて何とかやってるよ

I'm not good at goodbyes

さよならは苦手だ

 

Everything feels the same

変わらない毎日

Got a part-time for the summer

夏はアルバイトをして過ごした

Wish I could sleep all day

一日中寝ていられたらいいのに

Like when we were younger

子供の頃のように

 

Lay on the pavement, watching the night sky

歩道に寝転がって夜空を眺めていると

No one above or below, all just goodbyes

上にも下にも誰もいない、たださよならがあるだけ

 

Not good at goodbyes

さよならは苦手だ

 

Got me, girl, all messed up

君は僕をめちゃくちゃにした

3 a.m. here again

もう夜の3時

Summers gone so are you

夏は終わった、君にとっても

I'm barely hanging on

僕はかろうじて何とかやってるよ

I'm not good at goodbyes

さよならは苦手だ

 

メモ

flip through

「パラパラとめくる」

 

so are you

「あなたもね」