こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Maybe / Niall Mutter 和訳

ワルツのようにゆったりとしたリズムに癒されます。スーツにカウボーイハットってコーディネートが似合うのさすがっすね。

I was older, for a moment

一時、僕は今より大人だった

I could stay sober long enough to say

こう言うまで酔わずにいられた

Maybe I'm cold, maybe I'm blue

寒いかも、落ち込んでいるかも

Whatever I've been begging you

君に何を願おうと

Maybe I'm wrong, maybe it's true

僕は間違っているのかも、本当にそうかも

Don't you know it's only me and you

こんなの僕と君だけなんだろう

 

Maybe

たぶん

 

Like a soldier, taking orders

兵士のように命令を聞いて

I play it over in my head I say

頭の中でこう繰り返した

Maybe I'll laugh, maybe I'll cry

笑ってしまうかも、泣いてしまうかも

I don't know why I'm terrified

どうしてこんなに怖いんだろう

Maybe I'm wrong, maybe it's true

僕は間違っているのかも、本当にそうかも

Don't you know it's only me and you

こんなの僕と君だけなんだろう

 

Maybe

たぶん

 

メモ

sober

「しらふの」