こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

hey girl / boy pablo 和訳

聴けば頭の中が少女漫画の胸キュンシーンによくあるシャボン玉とキラキラの背景でいっぱいに。初恋のドキドキが伝わってくるピュアピュアなラブソングです。

Hey girl, it's the first time

ねえ、こんなの初めてだ

I've looked at somebody like this

誰かがこんな風になってるのを見てきたけれど

Hey girl, I'm so nervous

ねえ、落ち着かないんだ

You look so fine, you make me shiver like crazy

君はなんてことなさそうだね、でも僕はひどく震えている

 

Say you want me now, I am scared as hell

僕が欲しいと言ってよ、地獄にいるみたいに怖いんだ

Yeah, I don't even know if you are nervous, I can't tell

君が緊張しているのかどうかさえわからない

Say you love me now, please, I'm scared as hell

僕を愛してると言ってよ、地獄にいるみたいに怖いんだ

I've never been in love before, I don't know what to do

恋に落ちるのは初めてなんだ、どうすればいいのかわからないよ

 

Hey girl, do you like me?

ねえ、僕のことは好きかな

I guess that's a stupid ass question

馬鹿みたいなことを聞くけど

I'm asking 'cause I'm nervous

それは心が落ち着かないから

You look so fine, you make me shiver

君はなんてことなさそうだね、でも僕は震えている

 

Say you want me now, I am scared as hell

僕が欲しいと言ってよ、地獄にいるみたいに怖いんだ

Yeah, I don't even know if you are nervous, I can't tell

君が緊張しているのかどうかさえわからない

Say you love me now, please, I'm scared as hell

僕を愛してると言ってよ、地獄にいるみたいに怖いんだ

I've never been in love before, I don't know what to do

恋に落ちるのは初めてなんだ、どうすればいいのかわからないよ