こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

LOST CONTROL / Whitney 歌詞和訳

いい感じに抜け感があってちょいファンクなオシャポップ。だんだん寒くなってきて人肌恋しくなるこの時期によく似合います。今年もあと2か月で終わりか。。

No, it ain't gonna make any difference

いいや、何も変わらない

And I can't run away from myself

自分からは逃げられない

Now that you're gone

君は行ってしまった

How can I believe in someone else?

どうすれば人を信じられるだろう

 

No, it ain't gonna change any minute

いいや、過ぎた時は変えられない

Honey, love only turns to regret

愛は後悔になるだけ

Now that you're gone

君は行ってしまった

And wonder if it's really for the best

本当にこれでよかったのだろうか

 

Don't you know

わかってるかい

I gave you my heart and you let me go?

僕は君に心を捧げたのに君は僕を捨てたんだ

Some grow old

いくつか年を取って

We made it this far, but we lost control

もう遠い出来事になった、でも僕らはどうしようもできない

 

No, it ain't gonna make any difference

いいや、何も変わらない

Every moment was given away

どんな一瞬も捨て去って

You're moving on

君は行った

And I can't еven make it through the day

僕は一日も乗り越えることができない

 

Don't you know

わかってるかい

I gave you my heart and you let me go?

僕は君に心を捧げたのに君は僕を捨てたんだ

Some grow old

いくつか年を取って

We made it this far, but we lost control

もう遠い出来事になった、でも僕らはどうしようもできない