こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

Black Magic / Peach Kelli Pop 歌詞和訳

ジャカジャカポップなサウンドが楽しい曲。かわいい。

Shiny shiny, mirrored green

キラキラ輝いて反射する緑

Rainbows in gasoline

ガソリンが虹を浮かべてる

You make my heart beat fast

あなたは私をドキドキさせる

Constant heart attack

時々心臓が止まりそうになるくらい

Speeding down the 5, northbound

5番線ノースバウンドの電車がスピードを落とし

You're calling the lost and found

あなたは落とし物預かり所に問合せ

And hot earl grey tea

私は熱いアールグレイ

Spills on my favorite jeans

お気に入りのジーンズに零した

 

Black magic, I stayed so long

ブラック・マジック、長くいすぎたんだ

So tragic, I couldn't be strong

とても悲しい、私は強くなれなかったんだ

Black magic

Black magic

ブラック・マジック

 

I cry when I hear your name

あなたの名前を聞くと涙が出るよ

Thinking of what we became

私たちの関係がどうなったか考えてしまう

When we were with your friends

あなたの友達と一緒にいると

You wouldn't call me your girlfriend

あなたは私を彼女だと言わなかったね

Tale as old as time

昔からよくある話

You wanted me to help you shine

あなたは私に自信を持たせてほしかったんでしょ

So I carried you on my back

だから私はあなたを背負った

Until it snapped and cracked

バキッと音を立てて砕けるまで

 

Black magic, I stayed so long

ブラック・マジック、長くいすぎたんだ

So tragic, I couldn't be strong

とても悲しい、私は強くなれなかったんだ

Black magic, I stayed so long

ブラック・マジック、長くいすぎたんだ

So tragic, I couldn't be strong

とても悲しい、私は強くなれなかったんだ

Black magic

Black magic

ブラック・マジック

 

Black magic

Black magic

Black magic

Black magic

ブラック・マジック

 

メモ

tale as old as time

「昔から変わらない」「いつの世にもある」