こんにゃくおんがく

まいにちすきなようがくりりっくをやくすだけのぶろぐ

cool water / dayaway 和訳

冬こそアイス食べるでしょ!って人いるけど、冬こそ夏の歌聞くって人いるかな。ていうか夏の歌はなんぼあってもいいよね。

Hot blue summer

熱く青い夏

Were you a dream?

あなたは夢?

I still wonder

今も考える

Do you think about me?

あなたは私のことを思っているのかなって

 

Out in the wild

自然の中に見えるのは

Is it real or just mirage?

現実、それともただの蜃気楼?

I'm growing tired

疲れてきたわ

Won't you come cool me off?

この熱を冷ましてくれる?

 

Oceans of diamonds

ダイアモンドの海

I'm swimming in your blue water

あなたの青い海を泳いでる

Oceans I'm diving in

私は飛び込み

I'm blending in your cool water

あなたの冷たい海に溶けていく

Coolwater, coolwater

冷たい海

Swimming in your cool water

あなたの冷たい海を泳いでる

Coolwater, coolwater

冷たい海

Dripping in your cool water

あなたの冷たい海に濡れて

 

Lost lover

離れ離れになった恋人

Comeback to me

私の元に戻ってきて

Our blue summer

私たちの青い夏は

Felt like a dream

夢のようだった

 

Out in the desert

砂漠の中で

You're the rain that I want

あなたは雨だった、私はあなたがほしい

Fall like the ocean

海の中に落ちていくよう

Let me drown in your arms

あなたの腕の中で溺れさせて

 

Oceans of diamonds

ダイアモンドの海

I'm swimming in your blue water

あなたの青い海を泳いでる

Oceans I'm diving in

私は飛び込み

I'm blending in your cool water

あなたの冷たい海に溶けていく

Coolwater, coolwater

冷たい海

Swimming in your cool water

あなたの冷たい海を泳いでる

Coolwater, coolwater

冷たい海

Dripping in your cool water

あなたの冷たい海に濡れて

 

Each day

どの日も

Is fated to end

終わると決まってる

Just like the sun

太陽のように

I'm falling in your water again

私はまたあなたの海へ落ちていく

Each wave

どの波も

Is fated to bend

うねると決まってる

Onto the shore

海岸へ向かって

Then back into the ocean again

そしてまた海へと帰っていく

 

Oceans of diamonds

ダイアモンドの海

I'm swimming in your blue water

あなたの青い海を泳いでる

Oceans I'm diving in

私は飛び込み

I'm blending in your cool water

あなたの冷たい海に溶けていく

Coolwater, coolwater

冷たい海

Swimming in your cool water

あなたの冷たい海を泳いでる

Coolwater, coolwater

冷たい海

Dripping in your cool water

あなたの冷たい海に濡れて